För närvarande har vi något förlängd leveranstid på grund av ovanligt högt tryck på lagret. Våra lagermedarbetare jobbar så snabbt de bara kan för att ni ska få era paket så snabbt som möjligt. Även vår kundservice arbetar flitigt för att besvara alla frågor kring detta. Är ditt paket försenat så beklagar vi detta, och tackar på förhand för din förståelse!
Här följer en sammanställning av vanliga frågor och svar angående din leverans.
Leveransfrågor?
Vart levererar vi?
Vilka leveranssätt finns?
Hur lång är leveranstiden?
Hur vet jag när mitt paket kommer om det är hemleverans?
Kan jag spåra mitt paket?
Vad kostar frakten?
Jag har porttelefon eller nyckelbricka, kan ni leverera varorna ändå?
Jag har angivit fel portkod, får jag mina varor ändå?
Jag har mottagit en trasig vara, hur gör jag nu?
Jag har mottagit en felaktig vara, hur gör jag nu?
Vad gör jag om min beställning inte är levererad enligt specificerad leveranstid?
Varför är en leverans försenad?
Transportrisk?
Vem ska jag kontakta vid transportskador?
Vem ska jag kontakta om jag fått en felaktig produkt?
Våra distributörer
Behöver du hjälp?
Vi vill ge dig den bästa möjliga köpupplevelsen!
Vi använder kakor och liknande tekniker ("Cookies") på vår webbplats för att:
Se till att webbplatsen fungerar som den ska
Ge dig den bästa användarupplevelsen
Skapa personlig annonsering för dig och ditt husdjur
Samla in information för statistik och analyser
Personalisera vår webbplats för dig och ditt husdjur